استاد جواب ایمیلم رو داد...
خاطرات من

وای حس خوبی دارم..........

دیشب پریشب بود به استاد زارع ایمیل زدم و حالشو پرسیدم و بعدم گفتم واسه دفاعیه تون اگه امکانش بود خبر بدین بیایم..........

اصلأ فکر نمیکردم جواب بده...

ولی الان که ایمیلم رو باز کردم دیدم جواب داده............

وای خدای من....

راستی از روز یکشنبه بگم تو دانشگاه...

صبح قرار بود ساعت 7 زهرا بیدارم کنه که به استاد اس بدم واسه کتاب...ولی یادش رفته بود و خلاصه ساعت 7 و 10 دقیقه بیدار شدم و سریع بهش اس دادم...

ساعتای 9 و نیم هم بود که رفتم دانشگاه اتفاقأ مثل دیروزش با هم رسیدیم...

اولش که تو اتاق الوندی بود و منم رفتم اونجا بعد اول که اذیتم کرد و گفت فکر کنم نیاوردم و... بعدم کتاب رو داد بهم که یه دفعه دیدم یثربی اومد تو............

خلاصه کلی چرت و پرت گفتن واسه تعطیلی اون روز و این هفته..اونا 4 تا استاد بودن و من تنها .... من فقط میخندیدم و نمیدونستم چی جوابشون رو بدم!!!

خلاصه اش که بعد رفتیم تو اتاق اساتید و مقاله ام رو با استاد ابراهیم... بررسی کردیم و کلی چرت و پرت هم گفتیم ...اتفاقأ همون استادی که اون روز که پروفسور از امریکا اومده بود دیدمش و خیلی خوش تیپ بود هم اونجا بود و همش به ما نگاه می کرد ...........

وای چی میشه اگه............

واسه پروژه ی پایگاه هم بهش گفتم گفت خودم یه پروژه ی نصفه دارم میخای تا بهت بدم کاملش کنی منم از خدا خواستم و گفتم واسم بفرسته.......

بعدم که از دانشگاه اومدم و راه افتادم اومدم مشهد........

مامان هم که هفته ی پیش عمل کرده الان بهتره الحمد لله.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, :: 13:34 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 30275
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس